čtvrtek 26. listopadu 2015

Milý Ježíšku

prosím splň mi mé přání. A klidně až v květnu. Já si počkám :)



A jedna pro Marínu milou  na přání :o)
Holy: kontrolu jsem zaspala. Ale vím, že  oční tlak na ústupu. Pořád chuděra nevidí.
A my pořád doufáme.

11 komentářů:

  1. Jůůůů ta je kouzelná ta kolobrnda a co teprv helmice, co se týká Holynky, doufám s Váma, Nela byla taky na kontrole? Už je ok?

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel, zkusila jste se na tom povozit? Já jsem si tuhle kolobrndu půjčila na Lipně - a ten nerovnoměrný pohyb mi hodně neudělal dobře. Vyměnila jsem pak za elektrokolo - a to byla bomba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, slíbila jsem Ježíškovi, že se budu odrážet rovnoměrně. Elektrokolo je bomba ale i včetně pozadí :-D

      Vymazat
  3. To jsou teda dárečky ;-)
    Tak ať je Ježíšek štědrý !
    A hlavně aby holynky zase byli v pořádku !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš my mladé holky si pořád vymýšlíme :-D právě ty Holynky... aby se člověk netrápil tak vymýšlí békoviny

      Vymazat
  4. Koloběžka i helma vypadají báječně.
    Holynkám přeji , aby brzo byly fit.

    To víte Aranel, se zvířátky je porád něco. Naše kočička Hepinka si také vymýšlí různé békoviny. Záměty močových cest, laryngitida atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo u nás to bude podobné. Zánět močových cest. Nela to má po té operaci páteře každou chvíli.
      Moc zdravím do Plzně :o)

      Vymazat
  5. Tak to je úžasný, až bude první výjezd (v prosinci či květnu), přijedeme a uděláme špalír :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooooo to se moc těším !!! a v Mondi palačinka a nebo u nás doma jsi vítána kdykoliv !

      Vymazat