pátek 27. listopadu 2015

Materiál na Novoroční

svetr doma.  S pracovním názvem MLHA...či MHA :o))
Když už mám ten Svetr vánoční :o)

Mlhavě odhaduju, že upleten bude v roce  2017 ...2018 ?...nebo stihnu do 1.1.2016 ?
Vzhledem k tomu, že budu mít letos PO LETECH všechny sváteční i mezisváteční dny volné...mohl by být. A já mám program co s volným časem (pokud nebude kolobrnda :o))
Příze krásná. Heboučká měkoučká a lehká jako Air.
Práce s ní bude radost ...stejně jako u červeného. I nošení.
Negativa to jaksi má.
Cena závratná.
Údržba opruz...ruční praní na 30C v ruce. (to Svetr vánoční v červené taky )
Ale já jsem stará škola, já to dám :o)
Prostě...já ho tak strašně moc počebuju.
Ten bude !!!

Holynky ...obě ATB.
Nela zánět močového měchýře.

407gramů někdy příště. Mrzí mě to ale jsou nyní důležitější věci.

1 komentář:

  1. Bude to parádny sveter. Prajem Vám, nech sú Holynky opäť v poriadku a radostne si pobehujú. Andrea

    OdpovědětVymazat