úterý 26. května 2015

Rozmazlit se


 
Můj kadeřník Tony odletěl :o) a mě začaly nekompromisně vykukovat šediny. Moje letitá kadeřnice odjela zrovna na dovolenou. Ze zoufalství jsem tedy zkusila  salón Eliška. A bylo mi vyhověno. Uff

Spokojenost s hlavou velká.
Navíc, mám to zde tak ráda.
Paní majitelka zrovna dekorovala a ladila. Interiér dostane námořnický look.
Všude jsou květiny
S barvou na hlavě jsem popíjela kávu a okukovala stojánek s  bižuterii....
...a neodolala :o)

Doma zatím už  na mne čekal balíček z DROPS. Tuhle přízi jsem si pořídila pro sebe. Dejme tomu, že je to ještě takový dovětek dárků k  narozeninám...tečka a dost, kdyby....kdybych nezapomněla objednat ještě jinou, kterou nutně potřebuju k pletení zamýšleného projektu.
Tak jdu na to, dokud jsou ty slevy :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat