čtvrtek 4. září 2014

Švestky

 
 od Ženy se dnes proměnil v koláč. Těsta záměrně málo. Drobenka máslová s mandlovou moukou. Tentokrát jsem koupila mandlovou mouku z neloupaných mandlí ( nevhodnou do macrons) a nahoru poházela ještě mandlové plátky.
Trošku jsem se z té včerejší depky posbírala. Je nutné trošku zvolnit asi.

 Nela: zdá se mi, že se jí ten ekzém vrací. Možná je to jen suchá kůže s pár lupy. Nevím. Dnes to nechám být a uvidíme zítra.
Dnes začínáme vykapávat zase ucho. Ona prostě chytne všechno.
Ledvinový čaj ji chutná bez diskuze. To Holy se okouní...ale ty piškoty na dně misky...no nakonec se k nim přepije :o)
Holy:   opět průjem.

11 komentářů:

  1. Zkuste na průjem Smectu - nám zabrala hned. Jarka a Kačenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko zkusím ale brala vlastně něco obdobného ale pro pejsky. Já si myslím...a nejsem blázen..., že to je psychika

      Vymazat
  2. Doporučuji MVDr. Tvrdou v Holešovicích https://www.facebook.com/.../Pet-Care.../106109576205470... - specializuje se na dermatologii a mj. i spolupracuje se zmíněným dr. Rybníčkem (což největší derm. kapacita v republice). Velmi zodpovědný, důkladný a profesionální přístup.
    To vám posílám odkaz a referenci na velmi dobrého prý dermatologa. Jarka a Kačka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za kontakt, jste zlatíčko. Ještě zkonzultujeme s naší paní doktorkou a uvidíme. Krásný víkend :o)

      Vymazat
  3. V čase švestek každý nápad na něco s nimi dobrý :). A ty hrníčky... ten spodní je taky Gogh?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko i ten spodní... ten je manželovo a žlutý můj... Gogh s námi rád snídá :-)

      Vymazat
    2. modrý je samozřejmě dřevěný most v Arles, na žlutém jsou z jedné strany slunečnice a z druhé jeho depresivní autoportrét :o)

      Vymazat
    3. Myslela jsem si to, to byla trochu "řečnická" otázka, jestli nevidím víc, než tam je :). Moje babička měla reprodukci s mostem na stěně a jámám tenhle obraz tak zvláštně spojený s dětstvím... úplný sentiment na mě z toho tady padl.

      Vymazat
  4. Snad bude lépe Aranel.
    Chce to spoustu trpělivosti.
    Já se teď trápím se zuby. Zánět, otevřený zub a rozřezaná dáseň. Beru antibiotika a úpím.
    Ale ono se to usadí a vyléčí.
    Mě i vašim pejskovým.
    Držím palce.
    Hrnečky s motivem od Vincenta van Gogha jsou moc pěkné a koláč bych si hned dala.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes ráno mi říkal soused, že by tu trpělivost neměl. Ale co by dělal ? Nechal by utratit pejska plného elánu a chuti do života jen proto, že špatně chodí a má ekzém? Děkuji a zdravím do Plzně :o)

      Vymazat
  5. Tak to máte souseda taky takového "dobráka" asi jako my. Když měl psa tak mi tvrdil, že každý pes musí mít blechy-to je prý normální a když jeho pes onemocněl tak na veterinu ani náhodou - prý se z toho každý pes vylíže :-( až jeho dcera zasáhla tak se jelo :-(. Bohužel i takoví lidé jsou. Jarka a Kačka

    OdpovědětVymazat