středa 3. září 2014

Čajenky

aneb jak naučit psa pít bylinkový čaj.
Chvíle zaváhání tam samozřejmě  je... ale pak ...přece tam ty piškoty nenechají :o)))
A já děkuji Šárce za další vzácné rady !

Nelynčina kůže je zlepšila...nechci zakřiknout ale dobrý, hodně dobrý !
 
A tak jsem předevčírem  začala přemýšlet o aquaterapii. Jenže dostupná zařízení jsou sice  v Praze ale dost z ruky. Časově to prostě všechno nedáváme.
 
Napadlo mě rehabilitovat-plavat doma. Jenže jsme takoví chudáci, že  nemáme ani  vanu :o)
Přemýšleli jsme i o tom, že se k někomu do koupelny s vanou vnutíme. Jenže vana by nám byla nejspíš k ničemu,  protože Nelynka je dost dlouhý pejsek a neotočila by se v kruhu...běžná vana nemá na dně chodící pás.
Další varianta byla koupit domů dětský bazének, umístit ho v předsíni a napustit vodu. Už jsme jeden měli v merku i v nákupním košíku. Průměr 122cm.  Jenže...manžel spočítal  obsah vody potřebný k napuštění  a naježili se nám všechny vlasy při představě, že plastový bazének lupne. Soused by rád nebyl.
 Začali jsme propadat zoufalství. Já si dokonce říkala pro sebe "jsem socka, jsem socka....nemůžu poskytnout svým psům ani kousek zahrady ani bazén...co jsem to za chovatelku"
 Zvažovali jsme všechny varianty jak bazén doma - v paneláku vyrobit ale nakonec jsme to vzdali.
Pokud by měl někdo nápad sem s ním.
Já přestávám myslet, nějak to přemýšlení  a koumání mě brzdí. Překážím sama sobě. Jdu si taky uvařit čaj.
Nela ve své garsonce ...v obýváku :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat