sobota 21. září 2013

Sobota...

...po delší době doma. Věnuju se těm normálním činnostem jako je úklid. No a přitom si přemýšlím, jaké by to asi bylo být každou sobotu doma. Prostě pracovat od pondělka do pátku. Hmm už bych to asi nebrala.

Takhle ošklivě vypadá náš vchod. Stará dlažba je sundaná...bože to bylo minulý týden rámusu ...já prostě vím kdy si vzít dovolenou. No a jak vidíte, jak je něco ošklivého, tak ještě místní nějakou další ošklivost přidaj. Ono se to už ztratí, že jo...tu a tam vajgl, ohryzek a další nechuťárny...ušetřila jsem vás a nefotila detaily.
No a po úklidu návštěva restaurace Sezóna na Chvalech. Nechali jsme se zlákat na lahodné menu, které vládlo celým  zářijovým týdnem...tojest lanýžové.


GRILOVANÝ JELENÍ HŘBET S BRAMBOROVÝMI PLACIČKAMI, CELEROVÝM PYRÉ A LANÝŽOVOU OMÁČKOU ...pro Pepu :o)

 
 


LANÝŽOVÉ RIZOTO S HOBLINAMI LANÝŽŮ...pro tetu Aranel :o)))

Vše výborné, ještě rychlý nákup a příprava na zítřejší návštěvu. Krásnou sobotu všem !







2 komentáře:

  1. Aranelko, já od pondělí do pátku pracuju, ale ten pocit stejně nemám :D

    Přesto smekám, já bych to střídání, jako máš ty, dávala velmi těžko.

    Lanýže jsem ještě nejedla, na talíři to vypadá báječné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lanýže miluju zejména ve spojení....a to by se líbilo Vaškovi....čkoládovo lanýžový dort :o)))

      Vymazat