pátek 6. září 2013

Nezemřela jsem

já tedy rozhodně ještě ne !!!  :o))).  je to název nového hudebního projektu.
Je tomu již dvacet let co  zemřela  popová  a jazzová zpěvačka , osobitá šansoniérka Eva Olmerová a na její počest byl vytvořen muzikál.
 Nedočkavě jsme navštívili generálku. A jsem ráda, že tomu tak bylo, můžu s klidem říct, že za dvě stovky hezký večer :o) 
Rušivě na mě působila blond hříva hlavní představitelky a její sykavky. Nemůžu za to ale ani vzdáleně mi Evu nepřipomínala. To ovšem neznamená, že Markéta Bednářová zpívá špatně.
Pro mě byl největším zážitkem večera hlas Renáty Podlipské. Ovšem ta změna ani nápověda od Markéty mi nepomohla,  prostě byla  nepoznání :o) Čekala  bych, že bude aranžováno tak aby v druhé půli zpívala Evu Olmerovou ona...třeba i za zástěnou, to by byla asi ta bomba...třeba Kára..jak jsme všichni asi čekali. Nestalo se. Jinak fanynky Štěpána Kloučka ...je roztomilej a zpívá mu to pěkně ..to se těšte :o) Ondra Ruml hraje druhého manžela Evy a dokonce tančí a tančí tak až vytančí a myslím, že by možná  tohoto projektu nejraději vytančil úplně :o)))
Opět zápasím s časem, tedy víc nenapíšu ono je lepší mít vlastní zkušenost, náhled na věc.

Cestou domů jsme si užili ještě jeden kulturní počin přímo na Náměstí Republiky. Překrásně zpíval nevidomý slovák. I když jsme chvátali, museli jsme se na chvíli zastavit a užít si to. Doma pak vyhledáváme hudební videa s Evou Olmerovou a připíjíme na její památku. Pro nás nezemřela ani její písně

5 komentářů:

  1. Aranel,
    také ještě žiju, i když je to více a více náročné :-o
    Po všech výletech mám ještě v šuplíku na podzimní večery kulturu :-)
    Čeká nás Shirley Valentine a Zamilovat se!
    Těším se moc , snad i náš budoucí potomek to s námi ještě zvládne ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko to je skvělý výběr ! Potomek to jistě zvládne v pohodě. Jen užívejte kultury dokud je to možné pak si dáte ňunískovou přestávku :o)))

      Vymazat
    2. A moc moc zdravím samozřejmě :o)

      Vymazat
  2. Četla jsem na to výbornou kritiku, že sice Podlipská je nejlepší, ale hlavní hrdinka je dobrá v tom, že nekopíruje EO, což by jí hodně uškodilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie kritiku jsem nečetla, nedělám to ani. Nějak mám svou hlavu a na ní své uši, oči :o))) A potom jít na hudební projekt věnované tak výrazné osobnosti jakou byla EO a kousek ji tam nečekat...to není možný. A tak asi ...zřejmě ke své škodě...čekala. Hlasem nebo vzhledem, něčím ...raději hlasem, to by splnila Podlipská asi ovšem za tou zástěnou (chudák jestli to čte :o))) nebo kdyby šlo o koncertní verzi. A tak by to bylo i báječné, dát dohromady pár skvělých hlasů a muzikantů, přezpívat její nebo i ty převzaté, které zpívala s českým či anglickým textem. Ale hrát divadlo o životě EO ...životě alkoholičky, která se s ničím asi moc nepárala...hraje blond krasavice , to mi nešlo fakt. Nešlo mi prožívat ani ty tanečky kolem...krom toho jednoho v pionýrských úborech, který zobrazoval tehdejší dobu ..politická píseň SOkolov (jestli pamatujete byl to takový amatérský a hodně zpolitizovaný předskokan Zlaté lyry)
      A abych to nějak ukončila, já jsem ráda, že jsem to viděla. Já jsem vždy ráda za novou zkušenost. I tu špatnou. A tak špatná zase nebyla jen kdybych to dělala já....samozřejmě hypoteticky.... vypadalo by to jinak a možná by diváky i mrazilo v zádech :o))

      Vymazat