neděle 16. října 2016

Sen čarovné noci

 
Chtěla jsem napsat, že to bylo jako sen.
A taky bylo.
Nejdřív rychle klikla v knize modrých tváří.
Následoval telefonát.  S celebritou z Národního !  Málem  omdlela . Já :o))
Lístky na nedělní večer byly moje. Naše. Tak pěkně to vyšlo v den manželovo narozenin.
Prostě sen .
A jaký byl Sen čarovné noci ? Režíroval D.Špinar a to je vždy o novém pojetí. Takový svěží vítr v ND.
Herci super. Nejkrásnější Helena jakou jsem kdy viděla. A víla vlastně taky.
No a Puk. Myslím, že se mi vryl do paměti velmi silně. Tento herec. Už ho vždy uvidím s těmi ušiskami....už si je asi nikdy neodmyslím :o)
 a jestli chcete vědět víc, tak si zajděte do ND.

 
 
Občerstvení  u  K.Čapka.
 
Užili jsme maličko i Signal festival. Škoda, že jsme museli chvátat domů.
Ale malé zastavení na piazette ND, dnes již náměstí Václava Havla. Dojatí. Jedeme domů





Žádné komentáře:

Okomentovat