úterý 4. října 2016

Napršela

 nám domů láska.
 najedla (Pribiňáček, dvě palačinky)  a usnula

babička zatím vyměnila knoflíčky na svetýrku. A přišila na ozdobu  jeden myší knoflíček. Na přání
 Odpoledne (po zeleninové polévce a dalších palačinkách ) vyrážíme autobusem na Černý most
 
je tam takové bublinové hřiště v duhových barvách s trampolínami
Sice nepršelo jako ráno. A sluníčko svítilo ale už nehřálo.
Tak se na chvíli schováme do nákupního centra.
Odpočinek pod palmami :D
 nezbytné shopp-ování
 a ještě na chvíli se vyřádit na hřišti

Pak opět autobusem domů.
Sníst dnes již šestou palačinku. Vlastně šestou snědla Nelynka. U nás stačí chvíle nepozornosti a je to.
Tak sedmou.
Ale před ní i slušná porce  hovězího masíčka s bramborovou kaší .
A jdeme spát.
Babička převyprávěla pohádku o Popelce.
A vytuhla taky :)

4 komentáře:

  1. Mám vnoučka stejneho věku - vim jaka je to radost. Taky by mohl denně palačinky z našich domacich vajíçek. Užívejte :-) Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ten svetřík je super!!! Můžu se zeptat na použitou přízi a návod? Nebo jste vymýšlela sama? Moc se mi líbí, mám doma osmiletou cácorku a tohle je přesně svetr, který jí chci uplést:-))
    Obdivuji, jak rychle a hlavně jak pěkné modely ze sebe sypete:-)
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Pavlo. Určitě se budete divit ale návod na svetřík je od DROPS a je to tento http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=4568&cid=24

      Je to myslím jeden z prvních svetříků co jsem pletla a v té době jsem neuměla ani vyplétat vzory, proto ty pruhy :) Pletený je z českého merina. A děkuji, snažím se

      Vymazat