pondělí 14. prosince 2015

Nadělili jsme si


nové WC :o)
 Nová obyvatelka ...sympatizantka puntíkatá...na okně


 A dárek k svátku. Mám jich asi tisíc ale miluju je. Stejně jako pyžámkové dny :o)

Kuk

9 komentářů:

  1. Vše nejlepší k svátku Lydie,užij si dnešní den nejlépe ,jak dokážeš! Pohlazení chlupatým marodům! pyžámko krásný, no jak by ne, když puntík!

    OdpovědětVymazat
  2. Také se přidávám ke gratulantům - hezký zbytek svátečního dne - a tak si říkám, že vlastně "znám" už dvě Lydie - je to trošku neobvyklé jméno a té další rodina říká Lidunko:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko děkuji. S Lydunkou mám problém. Evokuje mi nanynku a tak šílím, když mě tak někdo osloví :-D ale Lída mi prirostla k srdci, to jsem já :-) možná by bylo zajímavé popsat příhodu "jak jsem k takovému jménu přišla "

      Vymazat
    2. Zuzanko děkuji. S Lydunkou mám problém. Evokuje mi nanynku a tak šílím, když mě tak někdo osloví :-D ale Lída mi prirostla k srdci, to jsem já :-) možná by bylo zajímavé popsat příhodu "jak jsem k takovému jménu přišla "

      Vymazat
  3. Všetko dobré Ly :-)
    OO je jednoduché a pekné a hladké, také mám aj ja, žiadne záhyby na mise :-)
    Ste akční !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lu?! :-) Akční nejsme, to byl jeden moc šikovný Michal, jiného už nechceme

      Vymazat
  4. Taky mám kamarádku Lydii a taky slyší na Lidu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo mi říká Lýdo i píše :-D tak ji ode mne pozdravujte :-)

      Vymazat