čtvrtek 17. prosince 2015

Dnes kontrola

 na veterině.
Holy k panu doktorovi Beránkovi s očima. Čekárna byla plná roztodivných páničků i zvířat. Venku dokonce čekal kůň. Měli jsme možnost vidět velkého černého pudla královského. A ten se jen tak nevidí.
Kočky, jednu mourovatou umňoukanou. A  jednu sněhobílou se zelenýma očima. Jako z reklamy.
A další zejména komické psiska.
Pan doktor v tom návalu  pracoval pod velkým tlakem. I tak byl příjemný. Jeho charisma postrádám u lidských lékařů.

Holynce se oči zlepšily...oční tlak ideální a zánět na ústupu.
Zrak se ji asi vrátí. Tedy jen částečně. V dobře osvětlené místnosti by měla vidět. V šeru bude slepá.
I tak jsme šťastni !

Nela na kontrole ve vedlejší ordinaci. Pooperační stav víc než dobrý. Co není dobré je fakt, že má falešnou březost. Pořád. I mlíčko. Museli jsme ji nasadit límec aby neměla kontakt s nikým a ničím co by připomínalo štěně.  Máme zákaz mazlení (auuuuu to nás bolí)  ale vydržíme.
A taky se nesmí kontaktovat  s malými dětmi :o(

Po dlouhé době jsme byli v Ikea. Jídlo nás mile překvapilo. Asi nový šéfkuchař, co si pamatujeme už se to nedalo..... Tak nyní docela dobrý....poměr cena - jídlo ...dost dobrý.
Hlavním důvodem byl nákup vánočního stromu. Bohužel vyprodány a prý už nebudou.

 A tak jsme si koupili deky v tmavě šedé barvě. My deky pořád potřebujeme. Svíčky s vůni vanilky neměli. Vanilková zmrzlina, to není ono.
 Živý strom jsme pořídili v nákupním centru vedle. Měli výběr parádní. Všechny krásné,  jen stály víc peněz´. A  taky v lednu nám nikdo nevystaví poukázku na 250kč. Už jsme tomu marketingovému tahu přivykli. No nic.
V jiném obchodě jsem si koupila stylové papírové kapesníčky :o)
 A taky propisku s puntíky. Abych ji měla, musela jsem vzít celou sadu :o))) a tak mám dárky pro kolegy. Propiska se vždycky hodí :o)
 Celý den utekl jako voda. Vůbec nic z toho co jsem měla v plánu jsem nestihla. Jen vyžehlit.
Letos naposled ! (neříkala jsem to už tento týden ? :o)))) )



Na naší ulici se pořád pracuje. I za tmy.

A ještě jeden nákup.
Nedokázala jsem muži oponovat. A to i přesto, že téměř nemáme jak upotřebit. Snad jen stůl.
 Pro nás starší a pokročilé je to vůně Vánoc.
Já bych ještě přidala vosk na parkety :o)




6 komentářů:

  1. Aranel, uvízlo mi v paměti, co jsem kdysi kdesi četla - pro vánoční rodinnou pohodu je prý fajn zastrčit za skříň hadřík navlhčený Diavou + do kapes kabátu nastrkat pytlíky s vanilkovým cukrem :-) Už roky si říkám, že to jednou zkusím.

    Mějte pohodové Vánoce a báječný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám radost,že se Holynky uzdravují a stále držím palce. V sobotu jsem vezla s dcerkou do Prahy věci do azylu pro pejsky a navštívily jsme Ikeu - ani oběd jsme si nedaly - to byl tedy pro nás "vesničany" mazec! Jinak Vám všem přeji pohodové a klidné vánoce, Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak víkendy jsou v Ikea mazec velký i pro tuzemce :o) Moc děkujeme, pro koho ty Vánoce doma děláme, že :o)

      Vymazat
  3. Tak to sú vcelku dobré správy, ale ten zákaz mazlenia by som len veľmi ťažko znášala. Veľa síl. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Tu lestenku na nabytek taky mam😊a i ja ji mam spojenou s vuni vanoc😊
    Stastne a vesele😊

    OdpovědětVymazat