neděle 6. května 2012

Sklamání

Doufla jsem, že dnes konečně sklidím všechny ty válečky, štětce, kbelíky a barvy. Ale hlavně, barvou pocákané hadry odložím někam do sklepa. Nebo raději vyhodím. Bohužel nezdařilo se dílo dokonat  ...snad zítra.

Práce...dnes se pracovalo nejvíc v kuchyni. Zatm ale jako kuchyň vůbec nevypadá. Nebo možná kuchyň v Chánově.

Na sklonku dne jsme přerušili akci a odjeli za Maruškou.  Údajně ji bolí krční páteř a tak jsme přibalili Voltaren. Jak jsem ji mazala záda, všimla jsem si, že má nateklou ruku. Nezjistila jsem proč. Maruška byla dnes nějak mimo...boty obráceně...pořád usínala.
Je mi líto, že zrovna nyní máme tak málo času. A je mi líto, že ...to nikoho jiného nenapadne...jet za Maruškou. Pepa říkal, že mi nepřísluší  litovat se. Nelituju se...cítím sklamání z lidí, kteří by měli být nablízku. Měli by být součásti rodiny. Nejsou....asi nemají čas, nebo se nejspíš litují.

Večer jsme nakoupili. Novou baterii, sokl a nohy.

5 komentářů:

  1. To je mi moc líto, nevím, kdo je Maruška,...ale nemohla zmatnost, nateklá ruka,..být CMP?
    Držím všechny palce, ať se s prací blížíte ke konci a už bydlíte dle svých představ.

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko,ach jo :-(.Sestřičkám to řekněte.Může a nemusí to znamenat nic.
    Ty jsi silná zvládneš tenhle nápor! Brzy už bude hotovo :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelka, niečo podobné : ani tak veľmi človeka nebolí to, že nie všetci máme to šťastie byť zdraví, že zrazu blízky človek je na tom moc moc zle.....ale hrozné je zistenie, ako sa k tomu postavia ostatní blízky..... je mi z toho zle,zle a som veľmi sklamaná....podobne ako Ty....
    Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi to moc líto. Snad bude zase líp. A nezájem o staré a nemocné je mezi lidmi snad trend. :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Je to smutné, opravdu, taky to ze svého okolí bohužel znám... Nemysli na to, užívejte si společných chvil, co to půjde a ať máte i doma brzy vše hotovo v plné kráse :-)

    OdpovědětVymazat