sobota 19. května 2012

Dárek

 Ještě pořád je mi přáno k narozeninám. I dnes.
Ke krásné kytici jsem dostala tak trošku ...darnedar. Ve skutečnosti ho totiž budu držet v náručí ...až v prosinci.


 A dva dárečci trávi víkend u nás. Jen s tím focením trošku zlobí...Toníka bych nenachytala ale Mišku ...trošku jo :o)


10 komentářů:

  1. Jestli jsem to dobře pochopila, tak to k darunedaru moooc gratuluju,babičko !

    OdpovědětVymazat
  2. Teď ještě kdo ten darnedar dal? :-D ŽenaxMuž?

    OdpovědětVymazat
  3. Babí, gratuluju! (Doufám, že jsem pochopila správně).

    OdpovědětVymazat
  4. Helemese, tajnůstkářka..a i přesto gratuluji a přeji vše NEJ.

    OdpovědětVymazat
  5. Přidávám se ke gratulaci a přeji vše nej nej nej a kupu zdravých dárečků :-)

    OdpovědětVymazat
  6. to je krásný dar :)
    moc gratuluju!!

    OdpovědětVymazat
  7. tak taky by mě zajímalo, kdo, jestli Ivanka nebo Tom?

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Ale mohl by taky, néééé. Tak to třeba bude dárek k příštím narozeninám :)

      Vymazat
  9. Tak to je krásný, gratuluju(nejen Tobě:-).

    OdpovědětVymazat