pondělí 2. dubna 2012

Malá jarní prochajda....


 ...ono po třech nočních toho víc nedám.








11 komentářů:

  1. Tak o tomhle si leda tak můžu nechat zdát. Tady než něco vykvete...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta předposlední je nádherná... Dnes jsem tudy jela a řekla si: "Už kvetou! Aranelka je musí stihnout vyfotit dřív, než opadaj :-D." A jsou tady! Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a Pepa říkal, musíme tam dřív než to vyfotí Gabča :o)))

      Vymazat
  3. Taky je mám moc ráda. Ani nevím, jestli u nás kvetou, a to jsou o ulici dál. Jsem ostuda, musím tam zajít!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, u nás je o chloupek tepleji, než-li u Ivy (:-)))sousedíme v kraji).Na takové krásné focení bych potřebovala navštěvovat kurs. Já s foťáčkem bojuju...tak se k tobě chodím kochat. Aranel, prosím, Holynkám vyřiď, že modrá jim moooc sluší :-)))
    Papa, Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, krásný blog... přeju ti, aby tvoje "cesta" byla taky jen krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  6. takovou rozkvetlou alej jsem ještě letos neviděla. Krása.
    O Hollynkách bych napsala, že jsou to kočky - nu "psí kočky" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko ja raději o těch kočkách pomlčim ale děkuji :o)

      Vymazat
  7. Nádherné "makro" fotky, miluji ty záběry,.....

    OdpovědětVymazat