pondělí 5. února 2018

Stříhnuto

pro pletařku velký krok :o)
 Ještě je tu hodně práce. Téměř neviditelné. Mravenčí.
Jako třeba vybrat a přišít stuhu podél légy.
Ručně.
 Knoflíky. Mám jen jeden, který by byl asi dobrý...má puntíky...jenže jsem marod....od dnešního dne regulérně....můj doprovod do ambulance si nechal udělat rozbor krve...CRP 29 takže rovnou ATB....až budu fit, oběhnu všechny galanterie...kdyby někdo viděl tento knoflíček 18mm ať mi napíše, děkuji !

6 komentářů:

  1. Parádní a před střihnutím smekám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem se na to vyspat :o) však pletařka jako ty to dá razdva

      Vymazat
  2. To je perfektní barvička.
    Hodně sil do boje s chřipkou!

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, náhodou som narazila na Váš blog a zastavila som sa pri tomto príspevku. Prosím Vás, o čo vlastne ide pri tom strihaní svetra? Ako sa to pletie, keď sa to musí potom strihaˇ. Predpokladám, že tá stuha slúži na začistenie tej strihanej časti. Prepáčte tie divné otázky, ale stretávam sa s tým prvý krát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Kataríno. Ano máte pravdu je to tak. Svetr se plete na kruhové jehlici ...spíš tedy jako pulover ..a hotový se upraví háčkem a pak opracuje, připletením légy se zapínáním nebo se všije zip. Po zadání slova "STEEK" si dohledáte videa na youtub. Doporučuji toto od Vlněných sester https://www.youtube.com/watch?v=sDran3xnEdQ

      Vymazat