pátek 12. ledna 2018

Volte srdcem

 nemůžu se odtrhnout od svého jarního projektu. Svetřík dnes dostal jakéhosi honzíka.
Ať působí žensky.
A taky začínám vyplétat mostek. Nevím proč jsem to nevymyslela hned. Nevadí, je to volný projekt. Můj .

Volby.
Včera večer jsem stihla  závěr Poslední debaty prezidentských kandidátů.
I ta chvíle stačila k změně svého názoru.
Dnes mi to nedalo a pustila jsem si na youtube diskuzi od začátku. Najednou se to seklo. Zřejmě přetíženo. (a to je úžasný, ten zájem lidí !!!)
A já nemám jasno. Volit ale musím dnes, protože jsem zítra v práci.
Říkám si, že se rozmyslím cestou do volební místnosti. Nestalo se.
Ještě za plentou jsem váhala.
 Volit srdcem je tak  krásné volební heslo. Jenže je nutné paralyzovat zbytek zdravého rozumu?
Zatím co pan Pepa volil "jistotu", že Zeman ne.
Já nejdřív vyřadila ty staré. Ať prominou.
Pak ty co mi "něco " vadilo. Někdo pro mě ztratil jiskru.
Svůj hlas jsem  dala panu Hilšerovi.
 Báječná večeře v restauraci Sezóna. To zlepší náladu.
Holynky, pelíškové tuličky

3 komentáře:

  1. Aranel úplně stejné to bylo u mě. Shlédla debatu a byla jsem tam, kde na začátku. Velké dilema. Nakonec taky volba p. Hilšera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, nyní už bude naše volba snadná. Držme si pěsti

      Vymazat
  2. Hezký den,já jsem Zemana nevolila nikdy, smířila jsem se s ostatníma a říkala si ,mají co chtějí.Volila jsem pana Horáčka , ale teď si myslím, že je šance Zemana porazit.Svetr pletete krásný,jenom mi nedochází co je
    mostek, tak se nechám překvapit.Holinky se mají rády, posílám jim pohlazení.Martina

    OdpovědětVymazat