čtvrtek 19. října 2017

Čepička kočičí

 Po přízi firmy Scheepjes jsem toužila v době, kdy jsem ještě  jehlice neuměla držet v ruce.
Tak dávno to zas není :o)
V té době jsem se pokoušela háčkovat. A právě háčkované hračky Stip and HAACK z  těchto klubíček mě okouzlili.

 A že se klubíčka objevili v sortimentu Vlněných sester mě moc potěšilo.
 Včera večer jsem nahodila na čepičku, která by mohla oslovit zejména naší Elenku :o)
 A ráno dopletla. Návod jsem objevila na Pinterestu. (nějaká ta chybka tu je no)
V porovnání s originálním návodem jsem přidala pár ok.. celkem 92. Pleteno na jehlicích 3,25.
Spotřeba 42g.
 Ještě by asi bylo dobré skrytým stehem přišít uši aby stály. Jen se obávám, že to  nedokážu taknějak hezky.
Počkám jak bude Elence sedět na hlavičce a pak se uvidí.
 Mňau :o)


1 komentář: