středa 5. července 2017

Sovičkový

svetřík pro Sofii.
Velikost č.10 jsem začala plést už předevčírem
Jenže, zdál se mi příliš široký. Myslím, že na naší téměř desetiletou holčičku bude stačit velikost 8.
A tak jsem nahodila znova.
Větší část úpletu jsem ale nevypárala.
To protože uvidíme. Kdyby se ukázalo, že č.8 je malá tak tu je Elenka, která by si chvilku počkala.
A jestli bude akorát, tak větší velikost může zase uvítat Johanka.
A  kdyby byl hooodně velký...že by se po vyprání vytáhl...tak tu máme Michalku.
Svetr si určitě najde svou majitelku ale cíleně bych ho moc ráda upletla Sofince.
Protože kolem krku budou vypleteny sovy. A ty ona moc ráda.


3 komentáře:

  1. Hezké odpoledne, tak jsem se konečně dočkala .Tuto vlnu mám moc ráda , krásně se z ní plete.Mám nedopletený svetr pro sebe , tak večer dodělám.Díky za ;nakopnutí;.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino a spokojenost ? já z ní pletu poprvé a trošku se bojím aby se svetřík nevytáhl do šířky

      Vymazat
    2. Já pletu dost volně, tak že vždycky o trochu menší a peru v pračce na vlnu, šetrný program suším na osušce, to Vy taky.Obdivuji Vaše šátky, tak jsem nakoupila na Pletánkách Drops floru a upletu ten krásný s poměnkama. Martina





      Vymazat