čtvrtek 16. března 2017

Elenka má svátek

Přijela k nám s maminkou.  Stěžovala si, že neměla dort se svíčkami. Tak jsme vysvětlovali, jak to se zapalování a zhasínáním svíček bývá. Nechala se přesvědčit, že je všechno v pořádku.
U nás dort ani nebyl. Byla šlehačková roládka a řízky.  A hlavně byly dárky.
Ty musel narychlo pořizovat děda. A úkol zněl jasně ...spodní kalhotky na týden. Na přání oslavenkyně  "Helloukitový" A maminka poradila,  že by Elenku potěšila pidipodprsenka.
A jak je vidno, tak se děda úkolu zhostil statečně. Paní prodavačky pomohly :o)
A tak jsme užili pár příjemných hodin. Já si moc ráda povídám s tou moji Ženou.
Ona mi umí poradit. A taky mě ujistit, že můj výběr barvy není marný. Potřebovala jsem dodat odvahy, protože moje váha většinou řekne, že neví :o) A to potom neví ani ten co ví.
V sobotu se u nás bude malovat ložnice.

Žádné komentáře:

Okomentovat