pátek 10. června 2016

Jedeme

Nejdřív jsem se vyspala po dvou nočních.
Pak jsem chtěla pořádně poklidit. Ráda se vracím do čistého bytu.
Přesněji...do čistějšího.
Taky v Praze po návratu  bude na mne čekat osm nočních.
 S  malými přestávkami.
Jenže jedna volná noc bude Barování a tak se o vydatném spánku nedá vůbec mluvit.
A o úklidu vůbec ne.

No nic, prostě vyrážíme. Prý jestli nechci řídit. Nechci.
Tak prý se dívej abys viděla kudy. To pro případ, že bych příště vzala auto a jela sama ?!
Pro jistotu i zapnutá navigace.
To abych viděla, jak je to jednoduché dopravit se sama z bodu A do toho Z.
Jenže to se musí zadat i záchytné body, že ?
Zkušený řidič z okruhu odbočil. Přišlo mi to divný ale já řidičům do řízení nemluvím. Zvlášť ne těm zkušeným.
Jedeme. Nejedeme. Prostě páteční zácpa. Vyčítám si, že jsem nejdřív spala...pak uklízela, měli jsme vyrazit ráno. Hm.
A tak stojíme v té zácpě si zkušený řidič  uvědomí, že jede špatně. Otáčíme.
Cestu jsme si prodloužili o pár desítek kilometrů.
Inu i mistr tesař....
Ulevilo se mi....tuhle cestu si nemusím pamatovat.

Večer jen malá prochajda v blízkém okolí a posezení.


vlak do Hoštic...."stůůůůj, mám zlomenou nohuuu" :o))


Žádné komentáře:

Okomentovat