čtvrtek 5. května 2016

...punťatou, punťatou...tu já mám nejradši

 
 Inu tu moji punťománii chytil  i můj muž.
Jen nesměla být moc výrazná...to zase ne...ale tahle je fakt ňuňová...líbí oběma :o)

Byl to dnes odpočinkový den. Kdyby mě manžel nepozval na dort s mátovým čajem. Pak mě přesvědčil, že cosi nutně potřebujeme nejen v nákupním centru, kde jsme mlsali (a pořídili tu košili)ale i v Ikea. A tak z toho nakonec vzniknul odpolední běh nákupními centry ...až do večera :o))

No  a jak jsme tak běželi, vzpomněla jsem si, že nosím sebou už nějakou dobu flashku s fotkami. Fotím fotím ale vše do PC...žádné netisknu. Tak konečně.
 

jak šel čas....vnuci ....


...a vnučky...


 
 
a jedna Holynková  

 

1 komentář:

  1. Ano je třeba ty fotky občas vytisknout a zařadit do alba nebo do rámečků. Já to také čas od času dělám.
    Aranel máte krásné vnuky a vnučky a já vám to množství přávidím.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat