pondělí 7. března 2016

Den opřičníka

ČT ART dnes 20:20....kdo milujete herce, zpěváka ...šílence... Karla Dobrého ...jako já :o)

5 komentářů:

  1. Že by ho ještě někdo miloval jako já (:-). Lituju, že ve St.Hrdinů už není k vidění a v květnu derniéra Ohl.pach bílé... Pro mě je k neokoukání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Bezvýhradně !Právě jsem hledala co a kde by se dalo s ním zažít naživo. Jak už to bývá, hodně přebraná místa k sezení. Brala bych i V rytmu swingu

      Vymazat
  2. Takže Othella jste asi už viděla... (?) Pokud vám swing a jeho doba nevadí ,tak je V rytmu sw.je skvělé představení a KD jako gestapák - okouzlující (i když menší role).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám zarezervováno :)...a swing se pokusím sehnat až budou koukatelná místa. Moc děkuji za upozornění !

      Vymazat
  3. Teď jsem zjistila, že na už vyprodanou derniéru Ohl.pach bílé uvolnili do prodeje na Nové Scéně boční strany sálu, které se jindy neprodávali. Jestli jste neviděla, taky určitě doporučuju (:-)).

    OdpovědětVymazat