čtvrtek 12. února 2015

Kakadu

 Tento měsíc opět DD a moc ráda :o) .

Před návštěvou divadla jsme stihli malou večeři a sklenku v ANTI.KVARIÁTU. Probíhá zde výstava fotografií Hynka Glose...Generace 45. Černobílé portréty malířů narozených před rokem 1945 v jejich tvůrčím prostředí. Nádhera.

Představení Kakadu pojednává o autistické holčičce, později ženě. O jejím světě, o světě kolem ní. V hlavní roli Simona Babčáková. Neuvěřitelná !!!  Či vlastně naopak...věříte ji všechno. Dokonce i to, že je malá holčička, dospívající dívka, oběť násilí.....ale to bych prozrazovala moc.
V roli její kamarádky Veronika Kubařová (viděli jste ji v představení Kdo se bojí Virginie Woolfové ? klobouk dolů je bezvadná a tak milý zjev. P.S. její úsměv  mi připomíná ten od naši Ív :o) )
Další hvězdou na scéně je Bára Poláková. Zajímavé, že ač jmenované herečky jsou spíše předurčené pro komediální role...nebo já je tak vnímám, tak zde jejich postavy rozhodně vtipem nesrší. Vtipné jsou tuatam  situace, které nastanou při konfrontaci dvou světů. Toho našeho "normálního" a světa autisty.
Představení je zajímavé a vyjímečné velkým počtem obrazů.
Je jistě i  poučné a dostanou se vám na dané téma odpovědi.
Mě i mému muži ( a jemu o maličký vous  víc) se líbilo.
Líbil se nám vynikající herecký koncert všech aktérů. I téma.
Jen nevím zdali doporučit lidem..rodičům, kteří pečují o autistu. Já myslím, že bych jim doporučila něco hodně veselého, něco kde by na svou nelehkou situaci na chviličku zapoměli. Pozvala bych je asi raději na Barování :o)
 A já kolegovi děkuji za lupeny. Jsem moc ráda, že jsem díky tobě a tvé nemoci  mohla sedět opět v Dejvicích  :o)))  ...ale budu ráda, když se uzdravíš, to je jasný !!!

Žádné komentáře:

Okomentovat