pondělí 5. ledna 2015

Dostala

 ...jsem růže. Žluté. Prý potřebujeme sluníčko :o)
Během pracovního víkendu se našlo pár chvilek s jehlicemi. Vlastně jsem doma nedělala nic jiného.
 Jen pletla páté přes deváté :o)) Ale mám radost, protože se mi povedlo dodělat dalšího  Ježíška.


 A ještě jednoho.


Ach ...ty houmelesky se tak špatně fotí. Nemá na to někdo grif ?

10 komentářů:

  1. Pletené z jedné vlny nebo kombinace ??? je skvělá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, obě jsou pletené z melírovaných přízí...viz šedý lem v pravé části některých fotografií kam jsem napsala název i číslo příze. Už jsem si říkala, že bych měla psát ...i pro mou informaci. A děkuji :o)

      Vymazat
  2. Sú super, veľmi sa páčia mojej jedenástke:-) ... fotiť čiapky bez "modelu" to sa mi nedarí, .... najlepšie je fotiť na hlave:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Keď ja doma nemám hlavu...len tie dve chlpaté a tým by boli čiapky veľké. Ak sa čiapky páčia tvojej jedenástke tak to je veľká pocta pre mňa !!

      Vymazat
  3. jůůůůů no krása :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůůů i ty jedna háčkařko, ty máš něco krásnýho každou chvíli :o)

      Vymazat
  4. Já jen závistivě koukám... Uplést bych dokázala, ale jsem děsně neschopná vybrat si přízi :( V klubíčku si to prostě nepředstavím a navíc u nás je dost úzký sortiment. Holt maloměsto. A přes internet už si nerisknu vůbec nic.
    Tak ať se ti krásně plete... budu se kochat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nazdar ! už jsem myslela, že nějaká pravopisná chyba :o))) já nakupuju v Bílé labuti, kde má prodejnu Vlnika. Tam by jsi se občas mohla mihnout, ne? mají docela slušný výběr. Jinak nakupuju i přes net....napsala jsem si českým výrobcům o vzorníky, můžu poskytnout příležitostně třeba na Baru :o)

      Vymazat
  5. Ahoj, moooc se Vám vede, dělala jsem podle Vás čelenku a měla megaúspěch. Díky za nápad. Jestli mohu se svou troškou do mlýna, čepice fotím na nafouklém balónku nebo baňaté sklenici, dle velikosti. A klubka chodím nakupovat do e-shopu Natalina klubka, paní spolehlivá a pokud nemáte daleko do Ostré, je možný i osobní odběr. A má spoustu psíků. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mirko tak to mám velkou radost, že se čelenka povedla :-D děkuji i za rady k focení... nafouklý balónek musím vyzkoušet. Ale nejvíc mě potěšil kontakt na Natalina klubka, do Ostré to mám pěkně po chlupu a zboží za dobré ceny

      Vymazat