úterý 2. prosince 2014

Rozkvetl mi anděl

 a zachránil mě. Foto advent 2014.
Den volna.
Nic.
Jen dlouhý spánek.
Venku nevlídno.


 

6 komentářů:

  1. Gratuluji, já udělala něco špatně, mám jen listy a loni byl krásný, nevím co s ním :o(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se stává.... dřív jsem ho mívala i několik let a vždy vykvetl.

      Vymazat
  2. Neznám.Líbí se mi moc.Krásný advent přeji....Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel nádherná kytka, jako by to byl opravdu Anděl.

    K vám do Prahy jedeme příští týden v úterý na výstavu Ivy Huttnerové na Novoměstské radnici. A pak zajdeme na Staromák. Ještě jsme tam nebyli. Jezdlili jsme několik let nazpět do Norimberka. Tak letos bude změna.

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný anděl ;-) Já měla červený, tak krásně kvetl a pak nakonec odešel... Nelíbilo se mu u nás ;-) Krásný adventní čas i Tobě ♥

    OdpovědětVymazat