neděle 23. listopadu 2014

Jako by mi rozsvíli


v hlavě žárovku. Tak pěkně teď vidím....huráááááá


a kdo mě zná ví, že tohle pouzdro jsem musela mít taky. Nebylo to snadné protože pouzdro měli jen ve žluté a paní prodavačka slíbila, že ho stáhne z jiné provozovny. Zůstalo u slibu. Já se snadno nevzdávám a do té jiné provozovny jsem si dojela sama ...měla jsem tam stejně cestu, protože jsem sháněla něco jiného...už to mám ale neřeknu co...zatím.

 Dvě doplňující fotografie  k předešlému příspěvku....hvězdný polštář s bambulí ...ve dne :o)


a  jedna čepička večer skompletovaná...pro maličkou Marion

 Amarylis ...k mé velké radosti mi vykvetla, je prostě nádherná





Holy zatím vypadá dobře. Dostane místo půlky prášku čtvrtku.
Krásné dny všem !

3 komentáře:

  1. Aranel,
    brýle, futrál, čepička vše slušivé a ještě k tomu funkční :-)
    Amarylis krásně kvete a hvězdu tu asi nutně potřebuji ;-)
    Holky psí ať už nožky ani zádíčka netrápí!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda já se do optiky budu muset také vypravit:-) polštář je senzační.Hezký večer Vera

    OdpovědětVymazat
  3. Puzdro je bozske....ciapka paradna a brile fesacke...

    OdpovědětVymazat