neděle 24. srpna 2014

Klokan

 
 
Pořád přemýšlím jak se dostat na procházku ven. Nela váží deset kg a nést ji na ruce je dost nepohodlné. Pro nás obě.
Kočárek zatím kupovat nechceme. Doufáme, že do budoucna je to pro nás zbytečná investice. A navíc by můj muž měl velký problém vyrazit na procházku s kočárkem ve kterém si hoví pes :o)))...nezavrhujeme ale zatím spíš odkládáme.
Vzpomněla jsem si, že mám ve skříni větší bundu a nápad byl na světě. Částečně jsem zapnula zip, zatáhla zdrhovadla po stranách a obývák pro malého klokana byl na světě. Na žádnou velkou procházku to nebylo ovšem  návštěva nedalekého paloučku ji udělala velikou radost. Radostně dováděla až jsme ji museli krotit. 
Mám pocit, že ji to psychicky hodně pozvedlo a to  je u pacienta strašně důležité :o)
Kůže je nepatrně lepší.
 
Jinak nic.
Dva romantické filmy. Jeden díl Míša a Máša.  Jak jinak háčkuju ale zatím neukážu :o)))  a došila jsem nějaký ten rest. Zatím jsem nezdolala hromadu k žehlení ale zítra je taky den :o)

6 komentářů:

  1. Malému klokanovi stále držím palce.-)a posílám podrbání...Těším se na háčkované tajemnství.-)Moc zdravím.-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko děkuji. Klokan taky děkuje :o) háčkované tajemství bude...co nevidět :o)))

      Vymazat
  2. Uplně ji vidím, jak asi řádila. Ponožky jsou super a také se těším na háčkované tajemství, až ukážeš.Pohlazení oboum ,pacientovi nějaké navíc! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci řádila teda jak z divokých vajec holka jedna chlupatá :o) háčkované tajemství odhalím, vydrž :o)

      Vymazat
  3. Panenka je moc krásná - také šiju panenky :-). Háčkovat bohužel neumím - jen krátké a dlouhé sloupky, ale nic z nich nedám dohromady :-(. Na Nelynku stále myslíme a držíme packy i palce. Jarka a Kačenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko a to bych moc ráda viděla. Já si dnes opravdu nevěděla rady co a jak..i když tohle je spíš takové autorské pojetí :o))) Pokud budeš mít chviličku můžeš mi prosím poslat nějakou fotku, nebo odkaz. Moc tě zdravím a děkuji :o)

      Vymazat