sobota 22. února 2014

Barování

v únoru. Jak už jsem napověděla  v příspěvku z minulého měsíce...jednalo se o můj osobní barovací rekord, který trvá čtyři roky. Nevynechala jsem ani Barovací šapitó ani Lucernu a ani to mimořádné Barování na Nové scéně ND. Prostě čtyři roky skvělé hudby, bránicetrhajícího humoru Filipa Rajmonta, neskonalé píle čímdál krásnější  Sandry Novákové...děkuji za sebe, za nás jste obdivuhodný člověk...a samozřejmě setkávání s přáteli. Barování je moje závislost, studnice energie do těch šedých dní, kdy se člověku moc nedaří, přehraje si pár videjíček nebo skoukne fotky...mám to prostě ráda :o)
Mám to tak ráda, že už mám lístky na příští měsíc.
A příští musím barovat taky, protože to bude mít naše paní ředitelka narozeniny ...a já si zvykla je slavit s ní .....a ten další měsíc mám zase narozeniny   já... (ostatně ta moje padesátka vyšla přesně na den přesně) a tak pořád dokola :o)))....děkuji !




















Žádné komentáře:

Okomentovat