sobota 11. ledna 2014

Smutek v sobotu


...odstrojili jsme vánoční stromeček. Rozhodila mě ráno nadílka od Nely...chápe ten živý strom jako kus přírody k venčení...no jo chytrá je ta naše holčička chlupatá.
 Světýlka nově pořízená jsem neuklidila ale  dala do staré broušené mísy a budou nám zpříjemňovat večery. A snad ...když už to jsou sněhové vločky tak přivolají svým světlem alespoň malou vrstvu těch opravdových.
 Jo ...jsem ráda, že jsem nezahájila projekt 365 a asi se tak ani nestane...v uplynulých dvou dnech bych napsala...celý den v práci, večeře by Ikea ...a koho by to zajímalo? ani mě ne :o))) Zajímavé je jen to, že mám doma stativ...půjčenej ale mám :o)
Krásný víkend všem :o)

2 komentáře:

  1. Krásný nápad, a taky už se těším na ty pravé vločky. Tolik jsem se těšila, jak Sáře ukážu sníh... Od včerejška mi tu trošku stávkuje komentování, tak jestli něco přijde víckrát, tak se moc omlouvám ;-)
    Krásný večer ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. My se na stromeček chystáme dneska, vločky sice nemáme, ale zkusím jak buou vypadat naše sětýlka. Přeji krásnou neděli:-)

    OdpovědětVymazat