úterý 16. července 2013

Vavruškovi

Náš nejstarší vnuk Tony je kadeřník. Jeho touha po zdokonalování v tomto oboru ho zavedla do vlasového salónu Vavruškovi zde. Vynechali jsme tedy pravidelnou návštěvu naši kadeřnice v Lysé a jeli se nechat zkrášlit taknějak na úrovni.
Prostředí salónu je přesně podle mého gusta. Tak trošinku industrial,  vls když se dívám na kovová sedátka, sklo a na zdech nevtírvá šeď. Celé  prostředí  zkrášluje křišťálový lustr. Prostě vhodné prostředí pro tvůrčí dění.
Hned u vstupu recepce, vlastně i bar protože se lze během zkrášlovacích kůr i občerstvit.
Stav mých zakroucených a suchých pačesů zhodnotí vlasová poradkyně a pak už se de na věc. Je mi aplikovaná barva na vlasy na olejové bázi. ( Ovšem ne ta z reklamy(. Zatím co mám barvičku na vlasech, tak Toník stříhá dědu. Pak si s perfektním letním sestřihem sedne ke kávě. Já si užívám, nejdřív zkonzultujeme střih a jde se na věc. Tony stříhá velice pečlivě a na výsledném účesu je to znát. Je vlastně znát celková péče o vlasy. Už dlouho jsem neměla tak přirozenou barvu  a střih je  super ! (Tony příště jdu do těch krátkých z videa :o)) Tak trošku proti mému kudrnáčskému přesvědčení mi vlasy vyfouká a je to báječné. Vlasy jako živé. Loučíme se s milým kolektivem a odcházíme nadmíru spokojeni.

 
Ve studiu se provádí samozřejmě i další služby...kosmetika i manikůra. Viděla jsem dvě dámy, které se zde nechali zkrášlit sevšímvšudy ...nechty, vlasy... když opouštěly salón byly z nich  opravdu jiné ženy v tom dobrém slova smyslu, samozřejmě.


9 komentářů:

  1. Aranel, to je ale paráda mít vnuka kadeřníkem.
    Jak jsem pochopila, tak máš vnoučata časově dost od sebe. Tonyho, Míšu a Elenku. Jestli jsem na někoho nezapoměla.
    Elenku jsem tuhle měla čest vidět naživo v IKEE.
    Je krásná a roztomilá.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo i ty? v Ikee se setkala moje dcera i s Marionnet, mám i jejich společné foto :o)

    Vnoučátek máme celkem šest a věkové rozpětí téměř dvacet let :o) Ne všechna se s námi můžou vídat ale už nic nelámeme přes koleno...ono by tím stejně trpěli akorát ty vnoučata...a naučili jsme se s tím žít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Elenku jsem viděla v úterý 16.7. v IKEE ve frontě před pokladnou.
      Ani nevíte Aranel, jak mi mluvíte z duše.
      Máme zatím jednoho vnoučka skoro 3-letého Samíka.
      Mladí se ale rozešli a maminka Samíka se vdala za jiného.
      Syn si bere malého 1 x měsíčně na víkend.
      Chtěl by i více, ale mamina Samíka dělá problémy.
      Zatím vnoučka vídáme, on má rád nás a my jeho.
      Ale bojím se do budoucnosti.
      Míša

      Vymazat
  3. Aranelko, škoda, že jste se nám neukázala s novým účesem. Jinak co se týče mého blogu "Olga na cestě" :-), tak to asi teda ne.... nemám tyto psací schopnosti... a obdivuju všechny, co to umí. Ale jste milá :-)
    Přeju krásné dny
    Olga

    OdpovědětVymazat
  4. Prima, že jste byli spokojeni a určitě i trochu pyšní na šikovného vnoučka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra Aranelko a co foto nového účesu? A mimochodem, tohohle vnuka ti obvzlášť závidím. Ve svém věku jsem ještě neměla účes, se kterým bych byla 100% spokojená. Proto jsem konzerva a jsem furt stejná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám,že nejsem jediná :-) koho to zajímá a chce vidět foto nového účesu :-) !!!Aranelko!!!!

      Vymazat
  6. A kde je foto?
    takové promo a výsledek nikde :D

    Jednou bych taky chtěla do rukou profesionála :))

    OdpovědětVymazat