neděle 16. prosince 2012

Filumena Marturano

Je hodně těžké si z vlastní představy odtisknout film.  A v něm  hereckou představitelku Filumény  Sophii Loren i Marcella Mastroianiho v roli Domenika Soriana. Jenže znáte to "kdo se bojí...." a potom ta zvědavost !
Divadelní hra měla premiéru teprv v listopadu letošního roku. Čili, možná je ještě třeba dát chvilku, než si všechno sedne jak má. Každopádně herecký výkon Simony Stašové za zhlédnutí stojí (já ji prostě žeru) a výkon Svatopluka Skopala taktéž. Pokud máte kuráž a nebo jste zvědaví kulturožrouti mého ražení tak zde 


 

Nedalo mi...vycvakla  jsem noční Václavák aby bylo jasno, že Praha je také krásná :o)

NO a než jsme se vypravili za kulturou, jeli jsme se podívat s našim nejstarším vnoučetem Tondou za tou najmladší Elen :o) Doufala jsem ve společné foto ale nějak se mi ty děti rozprchli či co, tak snad příště. 

 

Elen velice přitažlivě voněla Holynkám a ty se ji jali hlídat. Nepomáhalo žádné napomínání, nenechali se přivolat, jen tam tak posedávali a polehávali a byly obě neskutečné hodné. Prostě a jednoduše pud.

A tady jem princeznička malá :o)


No a když už jsem začala pospátku, tak je důležité říct, že dnešní den měl být maličko relaxační alespoň co se vaření týče. Takže pro ty co jste již restauraci Mondi navštívili, žádná novinka ale prostě takhle krásně a výborně nám nedělní oběd uvařili, chutnalo nám všem  ...užili jsme si pěkně stříbrnou adventní neděli :o)








11 komentářů:

  1. Krásné fotky..slintala jsem od začátku a na konci nejvíc ..to Mondi :))

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, vaše Elenka je prostě úžasný andílek! :o) A tvoje kulturní i kulinářské vyžití! Při všech těch štrapácích co občas máš, si to opravdu zasloužíš!!! :o)

    tady ti posílám něco málo :o) http://handinkreativ.blogspot.cz/2012/12/oceneni.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji, Elenka bohužel bydlí asi 60km od nás ale snažíme se každou volnou chvíli za ni zajet :o)

      Vymazat
  3. Film Manželství po italsku mám moc ráda.
    A Simonu Stašovou taky žeru.
    Škoda jen, že nejsem z Prahy.
    Určitě na představení šla.

    Elenka je krásná holčička.

    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já si ten film pamatuji od dětství a samozřejmě i další. Já miluju Sophii L. a tu její chůzi :o))) Myslím, že není nikdo z našich hereckých osobností lépe vhodný než Simona Stašová, hraje ji bravurně ve všech polohách. Zdravím tě a děkuji :o)

      Vymazat
  4. To je paráda, že jste si krásně užívali! Elen je neskutečně nádherná, úplně mnou cvičí hormony, když jí vidím :-).

    OdpovědětVymazat
  5. S.Stašová je úžasná- tyhle role jí dost sedí.

    Mondi už znám a určitě hodlám poznávat více :-)

    A mimi máte krásné. Rozkošná miniaturka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že nám to nevyšlo společně. Ale však my něco společného vymyslíme ...kulturu i Mondi :o)

      Vymazat
  6. Aranel, to bol nádherný vianočný darček, však? Hoci je ďaleko, ale predsa. Veľa pekných spoločných chvíľ vám prajem. L

    OdpovědětVymazat