pátek 13. července 2012

Fellini



 Ne, letos jsme necestovali po stopách Frederico Felliniho ...Florencie, Řím...to bylo  loni.
Letos si svůj  La dolce vita užívám v Praze.  V ulici Ve Smečkách jsem kdysi pracovala a již dlouho jsem neměla potřebu tudy procházet. Až nyní. Musím říct, že nálada, ktrá zde panovala je nyní zgruntu jiná ale tomu se neubrání žádné velkoměsto. Praha také ne. 

Nevadí, po pár krocích se nacházím před vchodem do kadeřnického salónu Fellini  Proč zrona sem? Dejme tomu, že Tony na cestě za svým snem nezná překážky a tak místo prázdninování někde u vody, tráví volný čas  v přestižním pražském salónu..a nakročeno má, to je víc než jisté.
No a vy jako (blogující :oD) babička...nechoďte tam :o)
Pečlivě jsem si prohlídla interiér. Moc se mi líbil ... působí velice příjemně...vtipně působila  ta organicky vyhlížející  světla na stropě....
....vše má své místo....dominují barvy bílá, černá a červená...zůtulňují kousky dřevěného nábytku...zbytečné je zmiňovat se  o čistotě....ta je samozřejmostí....
...vše potřebné a krabičky s barvami  krásné seřazené....z reproduktorů se line moderní hudba...ne rušivě, řekla bych tak akorát ....
...a tak se Tony pouští do práce...hříva přerostlá, suchá,  šediny vyčuhují...mimochodem, mít blogující babičku to musí být ....peklo :o)))



...po dobu působění barvy...zahříváná aby se doba zkrátila na nezbytně nutnou  dobu... jsem zasypána krásnými časopisy ...je mi uvařena káva ....péče přesahuje rozměry obyčejného kadeřnictví protože i pacičky mých brýlí  dostávají pidinávleky ...


...mé vlasy jsou dále hýčkány zábalem  a to si libuji...jako by mi odlehčil hlavu, vlasy ožili...moc příjemný a voňavý  pocit .
 

Ještě bych ráda poděkovala majitelům salónu za jejich profesionální přístup. Během Tonyho práce nás v zásadních momentech zkontrolovali...taktně (přeci jen je Toník ještě pořád učeň i když si dovoluji tvrdit, že už dávno jako učeň nestříhá) s Tondou konzulkovali jeho práci,mě se zeptali na můj názor...celý kolektiv byl vstřícný. A nechyběl ani smysl pro humor.

A tak jsem se rozloučila....a pomalu odporoučela na svou poslední noční... utahaná ale upravená a voňavá ...s potřebou a  pocitem, že má La dolce vita budou následovat ...doufám častěji :o)

16 komentářů:

  1. Šikovných kadeřníků je jako šafránu (aspoň tady u nás), takže Vám upřímně závidím, že takového máte přímo v rodině:) Ať se daří!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko děkuji..jeme :o)...baví ho to, je to jeho celý svět, tak radost máme :o)

      Vymazat
  2. Blogující babička :)))) Krásný pocit, nechat se opečovávat že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, bylo to poprvé co mě stříhal Tonda. A myslel, že z toho budu mít nerva...že zkazí nebo tak...ale já byla v klidu a po prvním stříhnutí Tonda také...je moc šikovný...a krásný pocit to je :o)

      Vymazat
  3. Nechce šikovný mladík přijet na brigádu do Brna? Hledám šikovného kadeřníka, který se nezhrozí z množství a tvaru mého porostu... Ano, mám jich hrozně moc a ještě se mi kroutí... A na hlášky typu: "Slečno, co vám s tím mám dělat?" Jsem úplně alergická... Nebo, že bych si udělala já výlet do Prahy? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Eliško klidně přijeď ...já mám stejný problém a zvládnul bez hlášek ..keců :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Copak babička blogerka, ale mamínka blogerka uvádí děti do stavu nepříčetnosti. Takže když někam se mnou jdou, raději se ke mně nehlásí a já raději používám telefon než foťák, nemám sílu se s nima hádat....prostě jsem pro ně exot, patřící zřejmě do blázince....když všude chci tahat foťák a pořád něco fotit, podle nich blbosti....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy nemají to s námi jednoduché...musí se často ptát "už můžeme jíst?" :o))))

      Vymazat
  6. Tonda je ale moc šikovný, závidím Ti ho :-) Jinak já mám zakázáno kluka fotografovat a vlastně vůbec fotit, když jdu s ním :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Mě Aranel zaujala moc vaše poznámka na začátku, že jste letos necestovali po stopách Frederico Felliniho.
    Totiž my také máme rádi italské filmy,ale nejvíce milujeme film o Itálii vlastně o městu Řím, i když není italský.

    Ten film se jmenuje Prázdniny v Římě. S Gregorym Peckem a nádhernou Audey Hepburn.
    Protože jsme chodili sami dva, šli jsme po jeho stopách.
    Navštívili ústa pravdy neboli La Bocca Della Veritá.
    Našli jsme ulici Via margutta 50, kde bydlel novinář v podání Gregoryho Pecka.
    Nachází se nedaleko od Piazza del Popolo.
    Skutečně je tam ten dům, jen je na něm lešení, takže nebylo možno se podívat dovnitř.
    Šli jsme po španělských schodech, kde princezna jedla zmrzlinu.
    A u Andělského hradu se dívali na Tiberu, kde byla ona loď, kde se tancovalo.
    Jen jsme nenašli tu zeď přání, asi už v Římě není.

    Bylo to moc fajn, jen mě mrzelo, že se nemůžu svézt na skútru VESPA.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  8. Míšo zeď je na Via Luigi Petroselli
    :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný autoportrét :). To bylo vydařené koukám...vnoučata si myslím docela zvykají :), na druhou stranu, kdo se může pochlubit takhle akční babičkou!!

    OdpovědětVymazat
  10. I můj oblíbený film:-)
    A takový šikovný vnuk je k nezaplacení:-)- A tak skvělá babička také:-)))

    OdpovědětVymazat