pátek 8. června 2012

Ve formě...


 ...není moje forma.
Bylo mi hodně líto, že jsem si ji nekoupila v prosinci na vánočních trzích v Norimberku.
I když  koupila ale jinou.  A po příjezdu domů jsem toužila  po ní, to dá rozum, je krásně romantická.
A tak  googlila a našla velkoobchod, který je dováží do ČR.  A objednala.

Jenže nebyla příhodná chvíle k pečení a potom se rozpoutala rekonstrukce a díky ní pár týdnů byla naše domácnost bez trouby. 
No prostě, dnes jsme jeli za babičkou a bylo třeba upéct něco sebou a tak silikonová růže měla svou premiéru. Jenže, nějak se mi nepovedla vyklopit, těsto zůstalo přilepené uvnitř a při vyklopení se růžičková bábovička roztrhla.

 Ví snad někdo, kde jsem udělala chybu? Na co si dát při pečení v silikonové formě pozor?
 
A jedna pekelně soustředěná....šlehačková :o)

7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Missorko, děkuji za radu. Silikonových forem i formiček mám víc, dokonce od stejného výrobce a nikdy se mi to nestalo. Bábovky i muffinci šli ven bez problémů.

      Vymazat
  2. Aranelko, nejsem odborník..
    ale taky obcas vymazavam, mimimalne vylit vodou.

    Nehodila by si mi, prosím, odkaz na toho dovozce. Moc by se mi to hodilo, jako dar.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko třeba zde http://www.snadne-peceni.cz/snadne-peceni/eshop/0/0/5/75-Silikonova-forma-na-peceni-RUZE-18-cm

      Vymazat
  3. Také nejsem odborník,také myslím,že vymastit,ne olejem ,ten formě nedělá dobře.Kdyby se mi jen roztrhla,tak bych to měla za úspěch,mně se dílo i srazí...Možná je to tím,že ta forma je tak strukturovaná,mně ještě napadá,je ale moc hezká,ještě ty kraje olemovat,třeba bílou cukrovou polevou,úplně to vidím :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Kočičko...i já to tak vidím, jen času nebylo nazbyt. Však příště já se vynasnažím. Ještě uvažuji, že ji pořídím děti :o)))...mají úplně stejné na muffinky :o)

    OdpovědětVymazat